Мікропротезування зубів

Висока міцність

Сучасні технології і матеріали

Естетичність

Мікропротезування – це сучасна технологія відновлення зруйнованого зуба, що дозволяє досягти максимального функціонального і естетичного результату.

При реставрації зубів за допомогою мікропротезування в стоматологічній клініці DentalKnysh використовується найбільш оптимальний на сьогоднішній день матеріал – кераміка.

Керамічна реставрація зубів в стоматології DentalKnysh

Керамічна реставрація зубів – це реставрація зубів за допомогою вінірів, коронок і вкладок, виготовлених в зуботехнічній лабораторії з міцної керамічної маси.

Відновлення зубів керамічними вкладками

Використання керамічних вкладок дає більш надійний і естетичний результат в порівнянні з традиційними пломбами. Робляться вони на жувальну поверхню бічних зубів.

Для реставрації зуба за допомогою керамічної вкладки потрібно два візити до стоматолога.

У перші відвідини під час консультації визначається можливість установки вкладки, далі під дією місцевого анестетика препарується зуб під вкладку, знімаються відбитки і ставиться тимчасова пломба.

У зуботехнічній лабораторії за раніше знятим відбитках виготовляється вкладка з низькотемпературної кераміки, яка за своїми характеристиками максимально наближена до здорової зубної тканини.

Під час другого візиту керамічна вкладка фіксується на стоматологічний цемент.

На консультації лікар-ортопед запропонує той варіант реставрації зубів, який буде найбільш ефективний саме у вашому випадку. Звертаючись в нашу стоматологічну клініку, ви отримаєте бездоганний результат, ми повністю відновимо функціональність і естетичність зубного ряду.

Ціни на послугу «Мікропротезування зубів»

НАЗВА ПОСЛУГИЦІНА
    Консультація лікаря-ортопеда200 грн
    Вкладка INLAY / ONLAY керамічна150 євро
    Вкладка INLAY / ONLAY композитна70 євро

Книш Ігор Віталійович

Головний лікар-стоматолог. Спеціалізується на хірургічній та ортопедичній стоматології (імплантація зубів,протезування).

Також займається ендодонтієї (лікування зубних каналів).

Більше 30-ти років досвіду.

Книш Ігор Ігорович

Лікар-стоматолог. Спеціалізується на хірургічній стоматології( імплантація зубів, видалення зубів мудрості, резекція верхівки кореня та інше), ортопедичній стоматології( вініри/керамічні коронки, протезування), також займається композитними реставраціями та відбілюванням зубів. Більше 6 років досвіду.

Відгуки пацієнтів

Записатися на консультацію або прийом

Графік роботи

Понеділок: 8:00 – 19:00