Професійна чистка зубів

Записатися на прийом

Профілактика захворювань зубів і ясен

Комплексна гігієнічна чистка зубів

Одним з важливих методів профілактики захворювань зубів і ясен є професійна чистка від каменю і нальоту, які утворюються в різних кількостях у всіх людей.

Як часто необхідно проходити процедуру?

Для профілактики захворювань порожнини рота необхідно відвідувати стоматолога і проходити чистку раз в 6 місяців, тобто 2 рази на рік.

Більш того, запалення ясен і карієс в початковій стадії безболісні і ніяк себе не проявляють. Тому ви можете і не знати про запальні або каріозні процеси у себе в організмі. Тільки під час огляду професіоналом можна виявити процеси в початковій стадії, запобігти їх розвиток і не допустити ускладнень.

Як правило, один раз на півроку виникає необхідність у видаленні міжзубних відкладень, тому що за цей час м’який наліт, який ви самостійно не вичистили, перейшов в стадію твердого нальоту (зубного каменю), який самостійно вичистити неможливо.

Тільки професійний пародонтолог, використовуючи спеціальні інструменти і препарати, зможе якісно видалити зубний наліт і камінь без пошкодження емалі.

Технології професійного чищення зубів в стоматології DentalKnysh

Професійну чистку зубів ми проводимо за допомогою ультразвукового скейлера і повітряно-абразивної системи Air Flow, а також полірувальної пасти.

Після візиту в стоматологічну клініку DentalKnysh ваші зуби стануть чистими і здоровими!

Ціни на послугу «Професійне чищення зубів»

НАЗВАНИЕ УСЛУГИЦІНА
    Професійна гігієна порожнини рота650-750 грн
    Професійна гігієна в області одного імпланта40 грн

Книш Ігор Віталійович

Головний лікар-стоматолог. Спеціалізується на хірургічній та ортопедичній стоматології (імплантація зубів,протезування).

Також займається ендодонтієї (лікування зубних каналів).

Більше 30-ти років досвіду.

Книш Ігор Ігорович

Лікар-стоматолог. Спеціалізується на хірургічній стоматології( імплантація зубів, видалення зубів мудрості, резекція верхівки кореня та інше), ортопедичній стоматології( вініри/керамічні коронки, протезування), також займається композитними реставраціями та відбілюванням зубів. Більше 6 років досвіду.

Відгуки пацієнтів

Записатися на консультацію або прийом

Графік роботи

Понеділок: 8:00 – 19:00