Синусліфтінг

Записатися на прийом

98% успішних імплантацій

Синусліфтінг в стоматології Dentalknysh

У більшості випадків тривала відсутність одного або декількох зубів на верхній щелепі призводить до виснаження кісткової тканини, тобто кістка просто зменшується в розмірі. Цей неприємний момент може привести не тільки до переміщення зубів, що залишилися, зміни виразу обличчя, але і недостатній обсяг кісткової тканини унеможливлює проведення операції з імплантації зубів.

Щоб вирішити цю проблему в стоматологічній клініці DentalKnysh проводиться сінусліфтінг – хірургічна операція з підняття слизової оболонки дна гайморової пазухи і збільшення обсягу кісткової тканини.

Тривалість такої операції становить близько однієї години, проводиться вона під місцевою анестезією, іноді з зануренням в медикаментозний сон.

Збільшення кісткової тканини при імплантації зубів може проводитися одним з таких методів:

Відкритий синусліфтінг

Застосовується, коли є великий недолік кісткової тканини (товщина 2-3 мм).

Операція відкритого синус-ліфтингу виконується через спеціально створений доступ (отвір в бічній стінці гайморової пазухи), який заповнюється штучним кістковим матеріалом.

Закритий синусліфтінг

Застосовується, коли є мінімальний недолік кісткової тканини (середня товщина 5-7 мм).

Операція закритого синус-ліфтингу не вимагає додаткових розрізів, а кістковий матеріал вводять через сформований ложе для імпланта.

Після проведення комплексної консультації та діагностики, лікар-імплантолог запропонує ефективний план лікування і проведе максимально безболісну операцію.

Ціни на послугу «Синусліфтінг»

НАЗВА ПОСЛУГИЦІНА
    Консультація лікаря-імплантолога200 грн
    Синус-ліфтинг (підняття дна гайморової пазухи)900 євро
    Синус-ліфтінг (закритий метод)220 євро

Книш Ігор Віталійович

Головний лікар-стоматолог. Спеціалізується на хірургічній та ортопедичній стоматології (імплантація зубів,протезування).

Також займається ендодонтієї (лікування зубних каналів).

Більше 30-ти років досвіду.

Книш Ігор Ігорович

Лікар-стоматолог. Спеціалізується на хірургічній стоматології( імплантація зубів, видалення зубів мудрості, резекція верхівки кореня та інше), ортопедичній стоматології( вініри/керамічні коронки, протезування), також займається композитними реставраціями та відбілюванням зубів. Більше 6 років досвіду.

Відгуки пацієнтів

Записатися на консультацію або прийом

Графік роботи

Понеділок: 8:00 – 19:00