Головна > Гігієнічна чистка зубів Львів

Профілактика чистка зубів

Відгуки клієнтів

Профілактика захворювань

Як відбувається гігієнічна чистка зубів. До години часу у кріслі без знеболення і неприємних відчуттів, і у вас сяюча посмішка. Для зняття зубного каменю (твердих відкладень) використовують ультразвук, який не шкодить зубам. Для того, щоб забрати м’які відкладення, так звані біоплівки, проти яких безсилі щітка та паста у домашніх умовах, використовують содоструйні апарати по типу air flow.

Для чого робити гігієнічну чистку?

Як відомо, набагато легше попередити хворобу, ніж її лікувати. Карієс набув статус хвороби, яка тримає одне з першіх місць по кількості на планеті, тому радимо ходити до стоматолога на гігієну, аніж потім ви будете ходити на лікування карієсу, що є значно триваліше та дорожче. Бережіть свої зуби, бо поки немає підтвердженої інформації, як виростити свої нові зуби.

Біоплівки утворюються на зубах бактеріями, це колонії “окупантів” які своєю життєдіяльністю руйнують наші зуби, та прискорюють розвиток карієсу у роті завдяки кислому середовищу під плівками. Як би ретельно ви не чистили зуби звичайною або електричною щіткою, забрати біоплівки повністю не получиться, особливо між зубами.

Лікар під час гігієнічної чистки забирає забруднення і має можливість відслідкувати початок утворення порожнин в зубах і своєчасно пролікувати зуб.

Запалення ясен і карієс в початковій стадії безболісні і ніяк себе не проявляють. Тому логічно, що ви не знаєте про запальні або каріозні процеси у себе в роті. Тільки під час огляду професіоналом можна виявити процеси в початковій стадії, запобігти їх розвиток і не допустити ускладнень.

Як часто треба робити гігієну зубів?

Дорослим треба проводити гігієнічну чистку зубів двічі на рік, а якщо людина палить або п’є каву, тоді радимо приходити на гігієну раз на квартал. Для профілактики карієсу дітям бажано робити гігієнічну чистку раз в 3 місяці.

Тільки професійний стоматолог зможе якісно видалити зубний наліт і камінь без пошкодження емалі, використовуючи спеціальні інструменти і препарати.

Технології професійної гігієнічної чистки ротової порожнини в стоматології DentalKnysh

Професійну гігієну ротової порожнини ми проводимо за допомогою ультразвукового скейлера і повітряно-абразивної системи Air Flow, а також полірувальної пасти.

Air flow для чистки зубів

Це комплекс процедур, спрямованих на збереження зубів і ясен здоровими, а також зниження ризиків захворювань.

Комплекс складається з:

Після візиту в стоматологічну клініку DentalKnysh ваші зуби стануть чистими і здоровими!

Правильна відповідь на запитання: “Як часто потрібно робити професійну гігієну ?” – Професійну гігієну потрібно робити хочаб 1 раз на 6 місяців, є групи пацієнтів, яким потрібно і раз на 3 місяці, це пацієнти які носять брекети або завзяті курці та любителі кави“.

Ціни

Для запобігання помилок в прайсах та надання актуальних цін ми зібрали всю фінансову інформацію на одну сторінку, окремо для кожної мови. Дякуємо за розуміння ♥️

Подивитися ціни на гігієнічну чистку зубів можна в розділі Професійна гігієна

ЛІКАРІ КЛІНІКИ DENTALKNYSH

У нас працює команда фахівців, включаючи хірургів, ортопедів, імплантологів, терапевтів, ортодонтів, стоматологів-гнатологів.

Ми працюємо і з дорослими, і з дітьми.

“Дбаємо про здоров’я зубів та створюємо гарні посмішки”

Головний лікар, Книш І. В.

ЩО КАЖУТЬ НАШІ ПАЦІЄНТИ

Відгуки

Залиште заявку прямо зараз, зафіксуйте ціни, якщо вони піднімуться, а ви, наприклад, зможете бути на прийомі лише через місяць, то для вас діятимуть ціни до підвищення.

м. Львів, вул. Стуса, 24

Dentalknysh Стоматологія Львів