Лікування захворювань пародонту в стоматології DentalKnysh

Лікування захворювань пародонту Львів

Зручне місцерозташування

Рання диагностика

Пародонт – це навколозубні тканини, основна функція яких полягає в утриманні зуба в альвеолі (лунці зуба). До складу пародонту входять ясна, періодонт, цемент зуба, окістя і альвеолярні відростки.

Лікування гінгівіту пародонтиту пародонтозу Львів Стуса 24

У стоматологічній клініці DentalKnysh проводиться лікування таких захворювань пародонту:

Важливо розуміти, що без лікування хвороба ясен може привести до втрати зубів. Тому, варто звертатися до лікаря-пародонтолога, як мінімум, при перших же ознаках захворювання пародонту (кровоточивості ясен). Оптимальніше – проводити плановий огляд і професійну гігієну два рази в рік.

Лікування гінгівіту

Гінгівіт – це запалення ясен без порушення цілісності зубоясенного з’єднання. Це м’яка форма захворювання пародонту, яка викликає почервоніння, набрякання, зміну нормальних контурів, дискомфорт і кровотечу ясенної тканини, особливо під час чищення зуба або при укусі чогось жорсткого, наприклад, яблука.

Лікування гінгівіту (запалення ясен) залежить від ступеня захворювання і включає в себе професійну чистку зубів (тривалість процедури 30-60 хвилин), активізацію домашньої гігієни ротової порожнини, а також використання протизапальних засобів. При прогресуючих випадках можливе використання антибіотиків, а також хірургічне втручання.

Якщо гінгівіт залишити без лікування, то він перейде в більш важке захворювання – пародонтит.

Лікування пародонтиту

Пародонтит – це захворювання запального характеру, що вражає тканини, що оточують зуб (пародонту), в результаті якого відбувається деструкція зв’язок, що з’єднують зуб з кістковою тканиною щелепи. При цьому захворюванні, крім кровоточивості ясен і неприємного запаху з рота, пацієнта турбує свербіж, біль, припухлість, можуть утворитися нариви і гнійні кишені.

Лікування пародонтиту полягає в проведенні професійної гігієни порожнини рота, використанні антисептиків, протизапальних засобів, антибіотиків, а також в застосуванні хірургічних методів.

Пародонтит – це дуже серйозне захворювання пародонту, відсутність своєчасного лікування якого може привести до втрати зуба.

Лікування пародонтозу

Пародонтоз – це дистрофічне захворювання тканин пародонта. Це незапальне ураження пародонту, в результаті даного захворювання зуби втрачають міцний зв’язок з тканинами ясен, що може привести до їх втрати.

Вся підступність пародонтозу полягає в тому, що він на відміну від пародонтиту, може тривати більше десяти років, поступово і непомітно розвиватися, все глибше руйнувати зубні тканини. І ця особливість призводить до того, що пацієнт не виявляє хвор61обу до тих пір, поки вона не перейде в запущену форму, тобто пошириться на весь зубний ряд (верхню і нижню щелепи). Тому так важливі профілактика і відвідування стоматолога 1 раз в півроку.

При лікуванні пародонту проводиться професійна гієна рото6вої порожнини, використовуються антибіотики і антисептики, а також проводиться хірургічне лікування.

Пам’ятайте, що найкращий спосіб профілактики захворювань пародонту – це дотримання гігієни порожнини рота протягом усього життя.

Чекаємо вас на консультацію і на процедуру по професійній гігієні в стоматологічній клініці DentalKnysh раз на півроку.

Ціни послуг за напрямом «Пародонтологія» можна подивитися тут

ЛІКАРІ КЛІНІКИ DENTALKNYSH

У нас працює команда з 6 фахівців, включаючи стоматолога-хірурга, стоматолога-ортопеда, стоматолога-терапевта (працює і з дорослими, і з дітьми), стоматолога-ортодонта, стоматолога-гнатолога і лікаря-косметолога.

“Дбаємо про здоров’я зубів та створюємо гарні посмішки”

Головний лікар, Книш І. В.

ЩО КАЖУТЬ НАШІ ПАЦІЄНТИ

Відгуки