Видалення зубів в Стоматології DentalKnysh

Доступні ціни

Дипломи DentalKnysh

До операції видалення зуба (кореня) вдаємося в тому випадку, коли клінічна ситуація вже не дозволяє провести ефективне терапевтичне лікування, і збереження зуба не є можливим. У таких випадках ми рекомендуємо провести дану процедуру, не відкладаючи.

Видалення ретінірованних і дістопірованних зубів

Ретінірованний зуб – це зуб, який сформувався, але не прорізався (або прорізався частково). У більшості випадків, видалення ретінірованного зуба є єдиним способом запобігти подальшим ускладнення. Питання видалення завжди вирішується індивідуально. Дістопірованних зуб – це зуб який має неправильне розташування (виріс не на своєму місці, розвинувся не під правильним кутом, повернувся навколо своєї осі). Їх потрібно або видаляти, або лікувати за допомогою ортодонтії.

8 ЗУБ (ЗУБ МУДРОСТІ, ВІСІМКА)

Видалення зуба мудрості

8 зуб (зуб мудрості, вісімка) – це рудиментарний орган, який залишився в процесі еволюції, і який доставляє великі неприємності. У 80% випадків його потрібно видаляти: при його ретенції, неправильному розташуванні, якщо зуб уражений глибоким карієсом або пульпітом, а також перед ортодонтичним лікуванням.

Показання до видалення зуба мудрості

Показання до проведення операції видалення 8-го зуба (зуба мудрості) безпосередньо пов’язані з симптомами, що сигналізують про запальний процес або виникненні інфекції:

При найменшому дискомфорті, викликаному болючим прорізуванням зуба мудрості, рекомендується відразу ж звернутися до лікаря-стоматолога клініки DentalKnysh, який проведе огляд і на основі рентгенівського знімка об’єктивно оцінить ситуацію для прийняття адекватного рішення.

Однією з найпоширеніших проблем є утруднене прорізування зуба мудрості, яке призводить до запалення ясен, частково прикриває зуб, – т.зв. «капюшон».

Його постійне травмування жорсткою їжею, а також утворення зубного нальоту, створюють досить сприятливі умови для посиленого розмноження хвороботворних бактерій. Таким чином, навколо зуба мудрості утворюється вогнище інфекції, і запалюються тканини навколо.

Несвоєчасне звернення до фахівця або повна відсутність лікування пошкодженого зуба мудрості загрожує розвитком серйозних ускладнень. Найбільш поширеними з них є остеомієліт щелепи, абсцес або флегмона. Ось чому так важливо подбати про те, щоб медична допомога була надана якомога швидше.

Тривалість процедури

Видалення зуба може тривати від 20 хвилин до 2-3 годин (все залежить від конкретного випадку).

Рекомендації після видалення

Прикладати холодне до місця видалення, полоскати антисептиками, приймати протизапальні і в важких випадках антибіотики. У кожному конкретному випадку лікар-стоматолог дасть докладні рекомендації по догляду.

Ціни на послугу «Видалення зубів» можна подивитися тут

ЛІКАРІ КЛІНІКИ DENTALKNYSH

У нас працює команда з 6 фахівців, включаючи стоматолога-хірурга, стоматолога-ортопеда, стоматолога-терапевта (працює і з дорослими, і з дітьми), стоматолога-ортодонта, стоматолога-гнатолога і лікаря-косметолога.

“Дбаємо про здоров’я зубів та створюємо гарні посмішки”

Головний лікар, Книш І. В.

ЩО КАЖУТЬ НАШІ ПАЦІЄНТИ

Відгуки